صفحه دانلود

صفحه دانلود

صفحه دانلود

صفحه دانلود

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهنمای مرحله به مرحله تنظیم و رشد حضور YouTube شما
فیلم | رسانه های اجتماعی
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
آخرین باری که ویدئویی در YouTube دیدید کی بود؟ شرط می بندم شما امروز یکی را دیده اید. YouTube برای نادیده گرفتن بازاریاب ها بسیار بزرگ و بسیار پرطرفدار است.

اگر کانال YouTube ندارید ، اکنون زمان شروع یکی است.

اگر کانال دارید و هرگز آن را از زمین خارج نکردید ، اکنون زمان اقدام است.

این مقاله شما را با روند تنظیم حضور YouTube خود ، لیست کردن مراحل ، ابزارها و نکات مهم برای شروع کار و پیشرفت رو به جلو می برد.

1. اهداف خود را تعیین کنید
اگر هدف شما تبدیل شدن به یک ستاره YouTube است ، ممکن است برای مهمانی کمی دیر کنید: توجه به این روزها بسیار دشوار است - بسیار رقابتی. Stardom به دلیل تعداد کانالهایی که کاربران باید از آن انتخاب کنند ، سالها کار سختی را انجام خواهد داد.

حتی در سال 2014 ، هنگامی که من در مورد وبلاگ نویسان مشهور YouTube می خواندم ، یک نقل قول واقعاً برایم برجسته بود:

ما فکر می کنیم ، اگر امروز به YouTube می آمدیم ، خیلی سخت خواهد بود. ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. "
این بدان معنا نیست که شما نمی توانید به اهداف ملموس و ملموس تری در YouTube برسید. این مکان عالی برای صاحبان مشاغل و بازاریابان است.

در اینجا سه ​​هدف قابل دستیابی وجود دارد که از منظر کسب و کار از شهرت بیشتری برخوردار می شوند:

1.1. YouTube برای مدیریت اعتبار
یک نکته در مورد مدیریت شهرت در Google اینجاست: شما هرگز تمام نشده اید.

حتی اگر شهرت شما افسانه است و شما عاشق هر نتیجه ای هستید که برای نام تجاری خود در SERP ها به وجود می آید ، همچنان ممکن است بخواهید مطالب بیشتری را در اطراف نام تجاری خود منتشر کنید.

نکته این است که ، برای اهداف مدیریت شهرت ، هرچه اطلاعات جستجوی ناوبری بیشتری را کنترل کنید ، بهتر می شوند:

اعتبار
YouTube بستر مناسبی برای مدیریت شهرت است. فیلم های YouTube به طور باورنکردنی رتبه خوبی در گوگل کسب می کنند ، به ویژه هنگامی که می توان از سؤالات ناوبری با رقابتی کم که شامل نام تجاری شما است ، استفاده کرد.

علاوه بر این ، فیلمهای YouTube تقریباً همیشه از این روش درمانی غنی (به این معنی که گوگل تصویر کوچک ویدیو ، نویسنده و طول ویدیو را در SERP ها نشان می دهد) دریافت می کنند. این بدان معناست که می توانید راحت تر به نتیجه جستجوی ویدیوی خود توجه کنید.

گفته می شود ، در مورد قرار دادن فیلم ها در YouTube فکر کنید که:

نمای کلی محصول / خدمات خود را ارائه دهید
به مشتریان خوشحال نشان دهید
بازخورد مشتری را تجسم کنید (به عنوان مثال ، توصیفات بصری که به زیبایی در یک فیلم جمع آوری شده و نمایش داده می شوند)
نگاهی اجمالی به تیم خود ارائه دهید (به افراد پشت نام تجاری نشان دهید ، فیلم هایی را از رویدادها یا کنفرانس ها و غیره منتشر کنید)
1.2 فیلم YouTube برای تبدیل های بهتر
فیلم ها تبدیل به یک دلیل روشن تبدیل ها را بهبود می بخشد: آنها یک روش کم کاری را برای مشتری شما ارائه می دهند تا ببیند که چرا به محصول شما نیاز دارند. با گذشت سالها ، مطالعات موردی متعددی وجود داشته است که این نکته را اثبات می کند:

یک مطالعه قدیمی (قدمت آن به سال 2011) اعلام کرده است که مشتریان 144٪ احتمال دارد بعد از تماشای فیلم محصول ، محصولات را به سبد خرید اضافه کنند.
در حدود 1 در 3 هزارساله ، آنها به دلیل تماشای یک فیلم چگونه به آن می توانند محصولی را خریداری کنند
این بررسی Animoto نشان داد که تقریباً همه شرکت کنندگان (96٪) فیلم ها را "هنگام تصمیم گیری برای خرید آنلاین" مفید می دانند.
ویستیا دریافت که بازدیدکنندگانی که با یک ویدیو درگیر هستند بسیار بیشتر از کسانی که این فیلم را نمی دانند تبدیل می شوند
به گفته این ، YouTube یک بستر عالی برای میزبانی از نمای کلی محصولات ویدئویی شماست: این برنامه رایگان است ، این مزیت اضافی را برای رتبه بندی خوب در Google ارائه می دهد ، و از طریق اجتماع عظیم خود ، در معرض محصولات اضافی شما قرار می دهد و به افراد امکان می دهد از طریق جستجوی بومی و فیلمهای پیشنهادی.

1.3 YouTube برای ایجاد کانالهای جایگزین ترافیک و قرار گرفتن در معرض
YouTube پتانسیل بزرگی در بازاریابی دارد که مشاغل در اکثر سکوها نمی توانند آن را نادیده بگیرند: این به عنوان یک موتور کشف عالی عمل می کند.

تصور کنید که ویدیوی شما بعد از بررسی محصول رقیب شما پیشنهاد شود. تصور کنید که مشتریان رقبایتان هنگام جستجوی یک سرویس جایگزین در YouTube در مقایسه ویدیوی شما دچار مشکل می شوند.

فقط بودن در آنجا شانس یافتن شما را افزایش می دهد.

باز هم ، دستیابی به YouTube Top 10 کار ساده ای نیست ، اما برای نمایش داده های خاص با رقابت کم کاملاً قابل انجام است.

توجه: برای اینکه بتوانید از درون ویدیوهای YouTube خود ترافیک برقرار کنید ، باید صلاحیت خود را برای تبدیل شدن به یک شریک YouTube برای 10،000 نمای کلی عمومی ایجاد کنید. پس از تأیید ، می توانید از طریق فیلم های خود با استفاده از کارت ها لینک های قابل کلیک به سایت خود اضافه کنید و در واقع ترافیک سایت خود را از طریق مشاهده ویدئو ایجاد کنید.

2. تقویم ویرایش ویدیو تهیه کنید
مانند هر نوع محتوا ، محتوای ویدیو به طوفان مغزی ، سازماندهی و برنامه ریزی زیادی نیاز دارد.

روال عادی من هنگام ایجاد تقویم سرمقاله به شرح زیر است:

با تحقیق در مورد کلید واژه شروع کنید
از تحقیق سؤال استفاده کنید تا ایده های خاص تری داشته باشید
برای رسیدن به زمان برای هر قطعه از مطالب از فصلی استفاده کنید
اختصاص زمان کافی برای تولید و ارتقاء
می توانید در مورد روند تحریری دقیق من اینجا مطالعه کنید . در اینجا نمونه ای از نقشه راه محتوای من ارائه شده بر اساس تحقیق در کلمات کلیدی و فصلی ، یک دارایی اصلی برای هر ماه از سال ارائه شده است:

نقشه راه محتوا
برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و سوال از Serpstat استفاده می کنم زیرا آنها یک ویژگی خوشه بندی منحصر به فرد را ارائه می دهند. برای هر لیست کلمه کلیدی که ارائه می دهید ، آنها از صفحه نتایج جستجوی Google برای شناسایی URL های همپوشانی و URL های مشابه استفاده می کنند ، ارزیابی می کنند که چگونه اصطلاحات مختلف در لیست شما مرتبط است و بر اساس آن ، آنها را به گروه ها می چسبانند.

خوشه بندی کلید واژه
این گروه بندی باعث می شود برنامه ریزی محتوا آسان تر شود ، به شما امکان می دهد تا مفاهیمی را که در پشت گروه های کلمات کلیدی قرار دارند مشاهده کنید و آنها را براساس فصلی بودن یا عوامل دیگری که به مرحله اجرا در می آیند ، در نقشه راه خود قرار دهید (به عنوان مثال ، یک شکاف / شکافی که باید برای پر کردن آن وجود داشته باشد) آیا نقاط عطف شرکت هستند یا؟ رویدادهای آینده؟)

بسته به میزان محتوای ویدیویی که می خواهید ایجاد کنید ، می توانید یک تقویم جداگانه تنظیم کنید یا فیلم ها را در تقویم کلیات تحریریه خود بگنجانید.

هنگام ایجاد نقشه راه خود ، اهداف خود را نیز در نظر داشته باشید. برخی از فیلم ها ، مانند توصیفات و بررسی محصولات ، بر اساس تحقیقات کلمه کلیدی شما نیستند ، اما هنوز هم نیاز به در نقشه راه دارند.

3. به تولید ویدیو ادامه دهید
تولید ویدیو می تواند به خصوص اگر بودجه متوسطی داشته باشد ، مرعوب کننده باشد ، اما این روزها خیلی راحت تر و مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که تصور می کنید.

با یادآوری کمپین های با بودجه پایین ، انواع ویدیو و ابزارهایی که می توانید امتحان کنید در اینجا ذکر شده است:

3.1 تولید فیلم در خانه
شما در واقع می توانید بدون نیاز به راه اندازی یک اتاق جداگانه یا خرید وسایل گران قیمت ، بخش عمده ای از تولید فیلم خود را در خانه کنترل کنید.

در اینجا چند ایده آورده شده است:

فیلم های آموزش سئو توضیحی با کیفیت بالا را با استفاده از Animatron جمع آوری کنید (با 15 دلار در ماه شروع می شود): روزانه یا بیشتر انجام می گیرد تا با همه ابزارها و گزینه های موجود آشنا شوید ، اما بعد از آن تولید کاملاً روان پیش می رود
با استفاده از Animoto (8 دلار در ماه) توصیفات بصری زیبایی ، فیلمهای تبلیغاتی و پیشگیری های بصری ایجاد کنید: برای یادگیری استفاده از آن به زمان زیادی احتیاج ندارید. بسیار آسان و سرگرم کننده است
آموزش های ویدئویی را با استفاده از iMovie (رایگان برای کاربران Mac) ایجاد کنید: به شما و تیم شما کمک می کند تا حدود یک هفته تمام گزینه های آن را بدرستی تشخیص دهید ، اما در نهایت به آنجا خواهید رسید.
مصاحبه های ویدیویی با تأثیرگذار طاقچه با استفاده از شلوار جین آبی ایجاد کنید (با 12.49 دلار در ماه / ماه شروع می شود)
ایجاد (تخته سفید) ارائه با استفاده از ClickMeeting (با 25 دلار در ماه شروع می شود): ابتدا یک وبینار میزبان باشید ، سپس از ضبط ویدیو به عنوان دارایی دائم برند استفاده کنید. ClickMeeting یادداشتهای وایت برد شما را ذخیره می کند و به شما امکان می دهد در مقاله خود از آنها استفاده مجدد کنید. می توانید اتاق خود را برای نشان دادن رنگ و نشان تجاری خود در ویدیو نشان دهید. کل ارائه خود را با استفاده از حالت ارائه ضبط کنید ، سپس آنها را در کانال خود بارگذاری کنید.
کلیک کردن
3.2 چطور می توان از تولید ویدئو به راحتی هزینه کرد
بارزترین گزینه برای برون سپاری تولید فیلم ، سایتی مانند Fiverr است. با جستجوی مباحث مربوط به آن ، در واقع ایده های بیشتری به شما ارائه می شود تا چه نوع ویدیویی را ایجاد کنید. در حالی که ممکن است چند بار در آنجا دچار سوختگی شوید ، اجازه ندهید که شما را دلسرد کند - افراد خلاق زیادی وجود دارند که می توانند فیلم های بسیار جذاب را برای شما جمع کنند.

ایده عالی دیگر دسترسی به وبلاگ نویسان YouTube در طاقچه شماست. برخی از آنها خوشحال خواهند شد که برای شما کار کنند ، و به عنوان پاداش شما با قرار گرفتن در معرض اضافی از مارک شخصی و کانال های رسانه های اجتماعی به شما پاداش داده می شود.

من توانستم یک وبلاگ نویس بزرگ YouTube را پیدا کنم که برای مشتری خود با هر هزینه 75 دلار در هر فیلم کار کنم. آن فیلم ها با کیفیت عالی و آماده بارگذاری بودند.

استعدادهای زیادی در آنجا وجود دارد: فقط چند هفته را صرف جستجو و دستیابی کنید!

4- هر صفحه ویدیو را بهینه کنید
هنگام آپلود فیلم های خود در YouTube ، مدتی را صرف بهینه سازی هر یک کنید. محتوای کافی به هر صفحه ویدیو اضافه کنید ، از جمله عنوان مفصلی ، توضیحات مفصل (حداقل 300-500 نویسه) و برچسب های زیادی.

عنوان این ویدئو: به طور کلی ، عنوانی چشمگیرتر و با جزئیات بیشتر شامل:
کلمه کلیدی اصطلاح / تمرکز اصلی شما (در صورت وجود)
نام محصول و نام تجاری شما
نام گوینده در صورت کاربرد (به عنوان مثال ، وقتی مصاحبه می کنید). این ممکن است شامل سایر عناصر نام تجاری شخصی قابل شناسایی آنها ، مانند دسته توییتر آنها باشد
نام رویداد و هشتگ (در صورت وجود)
شهر ، ایالت ، کشور (به ویژه اگر مدیریت یک مشاغل محلی را دارید)
توضیحات ویدیو: متن کامل فیلم. این کار را می توان از طریق خدماتی مانند Speechpad بدست آورد .
یک تصویر کوچک قابل خواندن و چشم نواز: اینها به راحتی با استفاده از ابزاری مانند بوم قابل ایجاد هستند .
استفاده از یک لیست چک:

لیست چک YouTube SEO
5. ایجاد کلیک و تعامل
جدای از تطابق با کلید واژه های اصلی با استفاده از عنوان و توضیحات ویدیو ، YouTube از معیارهای خاص ویدیویی استفاده می کند تا تعیین کند که چه میزان باید ویدیو در کنار فیلم های مرتبط پیشنهاد شود و اینکه در نتایج جستجو چقدر بالا قرار دارد.

در اینجا مثالی از چگونگی عملکرد آن آورده شده است:

هرچه تعداد افرادی که بیشتر از نیمه اول فیلم شما را مشاهده می کنند ، بهتر باشند. اگر بیش از 50٪ از بینندگان ویدیوی شما بیش از 50٪ ویدیو را تماشا کنند ، YouTube تصور می کند که فیلم شما با کیفیت است و بنابراین می تواند در نتایج "پیشنهادی" در کنار یا انتهای سایر فیلم ها ظاهر شود. (لطفا توجه داشته باشید: این اعداد نمونه هایی هستند که با استفاده از بهترین قضاوت من ساخته شده اند. هیچ کس نمی داند از درصد درصد دقیقی از YouTube استفاده می کند ، اما شما تصور کلی در مورد چگونگی این کار را می گیرید.)

گفته می شود ، وقتی صحبت از الگوریتم YouTube برای جلب نظر شما می شود ، رانندگی نمایش "عمیق" به فیلم های شما بسیار مهم است.

5.1 یک فهرست از مطالب قابل کلیک برای ایجاد افراد در داخل ایجاد کنید
توضیحات ویدیوی شما و / یا نظر درج شده باید دارای یک فهرست از مطالب قابل کلیک باشد تا بینندگان را وارد ویدیو کند. این امر باعث بهبود دیدگاههای عمیق در ویدیو می شود که عامل مهمی در رتبه بندی YouTube هستند.

فهرست مطالب
5.2 از رسانه های اجتماعی برای ایجاد نمای اضافی استفاده کنید
تبلیغ فیلم های شما در رسانه های اجتماعی روشی آسان برای وارد کردن برخی از کلیک های اضافی و سیگنال های مثبت است.

5.2.1 ابتدا فیلم را در سایت خود جاسازی کنید
مهم: فیلم ها را به صفحه وب خود وارد کنید و به جای صفحه واقعی YouTube ، URL خود را تبلیغ کنید. این رویکرد دارای دو مزیت مهم است:

از پخش خودکار خودداری کنید: آمار YouTube خود را پیچ نکنید! صفحات YouTube بطور خودکار فیلم ها را پخش می کنند ، بنابراین اگر یک URL YouTube را در توییتر به اشتراک بگذارید ، بسیاری از افراد کلیک می کنند و بلافاصله ترک می شوند (کاربران رسانه های اجتماعی عمدتا کم کم هستند). اما اگر صفحه خود را با ویدیوی تعبیه شده روی آن به اشتراک بگذارید ، تا زمانی که کاربر برای پخش کلیک نکند ، پخش نمی شود. به این ترتیب اطمینان خواهید داشت که این ویدئو فقط توسط افرادی که به طور جدی می خواهند آن را تماشا کنند پخش می شود.
به جای بازاریابی در صفحه youtube.com ، وقت و تلاش خود را برای ارتقاء سایت خود سرمایه گذاری کنید: تبلیغ URL سایت خود را با ویدیوی تعبیه شده بر روی آن ، تبلیغ کنید و اطمینان داشته باشید که افراد بیشتری به جای ترک کردن برای تماشای افراد دیگر ، با برند شما تعامل برقرار می کنند. فیلم های YouTube نتایج پیشنهادی را نشان می دهند.
همچنین روش های زیادی برای جاسازی فیلم های YouTube به طور طبیعی در وبلاگ شما وجود دارد و نوردهی بیشتری را ارائه می دهید. به عنوان مثال ، به بعضی از این مضامین نگاه کنید تا ایده ها برای نمایش فیلم ها به روش هایی که نمایش و تعامل را دعوت می کنند.

اشتراک گذاری فیلم وردپرس
5.2.2 از ابزارهایی برای مقیاس گذاری تبلیغ رسانه های اجتماعی استفاده کنید
برای بهتر و راحت تر قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی ، این گزینه ها را در نظر بگیرید:

سرمایه گذاری در تبلیغات در رسانه های اجتماعی پولی ، به ویژه تبلیغات فیس بوک ، زیرا آنها برای تعامل بهتر کار می کنند
برای مقیاس تبلیغ تبلیغات از توییتهای تکراری استفاده کنید. چند ابزار وجود دارد که می توانید امتحان کنید ، مانند DrumUp . برای به اشتراک گذاشتن چندین بار در کانالهای رسانه های اجتماعی منتخب خود ، همین به روزرسانی را برنامه ریزی کنید و تعداد بازدیدهای YouTube بیشتری را از هر سهم مکرر ایجاد کنید. این خصوصاً برای توییتر مفید است ، زیرا طول عمر یک توییت فقط چند دقیقه است (بسته به میزان مخاطبان توییتر شما تا چه اندازه فعال و درگیر است). با توییت های مکرر ، مطمئن خواهید شد که تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شما به روزرسانی شما را مشاهده می کنند.

پروژه ای که من با بنیانگذاری آن با نام Viral Content Bee بنیانگذاری کردم ، می تواند ویدئوهای شما را در معرض تأثیرگذارهای طاقچه قرار دهد و به دنبال محتوای بیشتر برای اشتراک در حسابهای رسانه اجتماعی خود باشد.

5.3 لیست پخش ایجاد کنید
با مرتب کردن فیلم های خود در لیست های پخش ، به دو هدف مهم می رسید:

تماشاگران خود را درگیر فیلم های مارک تجاری خود طولانی تر کنید: فیلم ها در یک لیست پخش تا زمان متوقف کردن در پخش خودکار ادامه می دهند
ایجاد دارایی های مجزا از نام تجاری خاص خود: URL های لیست پخش می توانند رتبه بندی شوند و در نتایج جستجوی Google و Google ، قرار گرفتن در معرض فیلم ها و مارک های شما به طور کلی ، و همچنین به شما امکان می دهند بیشتر نتایج جستجو را کنترل کنید:
لیست های پخش
همچنین با استفاده از لیست های پخش ، می توانید ظاهر و ظاهر کانال YouTube خود را به طور مؤثر تر تنظیم کنید تا مشترکان احتمالی خود را به مباحث اضافی که پوشش می دهید نگاهی بیندازید:

کانال یوتیوب را شخصی سازی کنید
علاوه بر این ، با سفارشی کردن ظاهر کانال YouTube خود ، آن را به یک صفحه فرود موثرتر تبدیل می کنید ، محتوای مهم را برجسته می کنید که در غیر این صورت ممکن است در بایگانی ها گم شوند.

6. بر پیشرفت خود نظارت کنید
6.1 مشاور
Topvisor تنها ردیابی رتبه ای است که من از نظارت بر رتبه بندی های YouTube اطلاع دارم. شما باید برای هر یک از فیلم های خود یک پروژه جدید ایجاد کنید (که تا حدی دردناک است) ، اما می توانید چندین کلمه کلیدی را که برای هر فیلم هدف گذاری کرده اید ، نظارت کنید. من همیشه کلمه کلیدی تمرکز ، نام تجاری خود و هر اطلاعات خاص دیگری را که در عنوان ویدیو از آن استفاده می کنم نظارت می کنم: (مانند مکان و نام گوینده):

راهنما
6.2 YouTube Analytics
YouTube بینش خوبی از نحوه عملکرد کانال شما و هر ویدیوی مجزا ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تا بر موفقیت گذشته خود بسازید.

منابع ترافیکی را مشاهده خواهید کرد ، یعنی از کجا بازدید می شود: فیلم های پیشنهادی ، جستجوی YouTube ، خارجی (ترافیک وب سایت ها و برنامه هایی که فیلم های شما را جاسازی می کنند یا به آنها در YouTube پیوند می دهند) ، و غیره.
تعداد دفعاتی که ویدیوهای شما در لیست های پخش بیننده ، از جمله موارد دلخواه ، برای محدوده تاریخ ، منطقه و سایر فیلترها انتخاب شده است. این برابر است با اضافات منهای حذف شده.
میانگین مدت زمان مشاهده برای هر فیلم.
چه تعداد تعامل (مشترکین ، لایک ، اظهار نظر) هر ویدیوی آورده شده است.
YouTube Analytics
می توانید آمار مربوط به هر فیلم جداگانه و همچنین برای هر یک از لیست های پخش خود را مشاهده کنید.

6.3 با استفاده از داشبورد برای تصویر کامل
اگر حداقل یک فیلم در ماه تولید می کنید ، ممکن است بخواهید داشبورد را تنظیم کنید تا تصویری کلی از رشد کانال YouTube خود بدست آورید.

Cyfe (سلب مسئولیت: از اواخر ، Cyfe یک مشتری بازاریابی محتوا از من است) ابزاری است که یک روش عالی برای سازماندهی شما در هنگام ردیابی آمار شما در سیستم عامل های مختلف و دارایی ها ارائه می دهد. من یک داشبورد جداگانه در آنجا دارم که از آن استفاده می کنم تا به کانال های YouTube خود توجه کنم.

Cyfe Youtube
نتیجه
ساختن کانال YouTube کار سختی است. احتمالاً به مدت چند هفته به طور همزمان فعالیت کم یا ناچیزی مشاهده خواهید کرد ، حتی ممکن است ماه ها بعد از شروع کار روی آن. اجازه ندهید این شما را دلسرد کند. این یک سکوی بزرگ با فرصت های فراوان است و اگر به طور مداوم کار خود را ادامه دهید ، دیدگاه ها و تعامل خود را به طور پیوسته در حال رشد خواهید دید.

آیا کانال YouTube دارید؟ برای ساخت آن و افزایش قرار گرفتن در معرض آن چه کاری انجام می دهید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید .

  • ناصر رسولی
  • ۰
  • ۰

ما همیشه این سؤال را از شما سؤال می کنیم ، و ما از برخی SEO ها خسته می شویم که می گویند لینک های PBN دیگر کار نمی کنند.

آنها فقط خوب کار می کنند ، به ما اعتماد دارند. تا زمانی که تعداد پیوندهای ارزان قیمت را به روشهای غیر طبیعی ایجاد نکنید و به آنها به عنوان استراتژی اصلی رتبه بندی خود اعتماد نکنید ، احتمالاً خوب خواهید بود و از مجازات ها خودداری خواهید کرد. اکنون ، بر روی سؤالات واقعی که باید درباره استفاده و خرید بک لینک های PBN بپرسید:

  • ناصر رسولی
  • ۰
  • ۰

نحوه نوشتن توضیحات متا در دنیای مداوم در حال تغییر (AKA Google Giveth ، Google Taketh Away)

 

خلاصه: از اواسط ماه مه 2018 ، گوگل به قسمت های صفحه نمایش کوتاهتر بازگشت. داده های ما نشان می دهد که این تغییرات گسترده است و بیشتر توضیحات متا در محدوده قبلی حدود 155-160 کاراکتر قطع می شوند.

 

در ماه دسامبر ، گوگل تغییراتی چشمگیر در نحوه نمایش قطعه های جستجو ایجاد کرد ، با تحقیقات ما نشانگر تعداد زیادی قطعه بیش از 300 کاراکتر است. در طول آخر هفته ، آنها به نظر می رسد که این تغییر را عقب انداخته اند (دنی سالیوان تا حدی این موضوع را در 14 مه در توییتر تأیید کرد ). علاوه بر این سؤال واضح - محدودیت های جدید چیست؟ - ممکن است این تعجب را برای شما ایجاد کند که چگونه قوانین را تغییر دهید ، چگونه مقابله کنید. هیچ یک از ما توپ کریستالی نداریم ، اما من قصد دارم بر اساس آنچه امروز می دانیم به هر دو سؤال پاسخ دهم.

دروغ ، دروغ کثیف و آمار ...

 

من تمام قطعات جستجوی موجود را از MozCast 10K (صفحه 1 نتایج Google برای 10،000 کلمه کلیدی) بیرون کشیدم ، زیرا این مجموعه داده ای است که ما روزانه جمع می کنیم و دارای سابقه ای غنی است. مجموعه اطلاعات 89383 قطعه نمایش داده شده در داده های مربوط به صبح روز 15 مه وجود دارد.

 

من می توانم به شما بگویم که در کل مجموعه داده ها ، حداقل طول 6 کاراکتر ، حداکثر 386 و میانگین 159 بود. این به چند دلیل خیلی مفید نیست. اول ، گفتن اینکه نوشتن توضیحات متا بین 6 تا 386 کاراکتر نیست ، توصیه دقیقاً مفید نیست. دوم ، ما با افراط و تفریط زیادی سر و کار داریم. به عنوان مثال ، در اینجا جستجوی "USMC" یک قطعه قطعه است:

 

خدمات انجمن تفنگداران دریایی ممکن است یک سازمان فوق العاده باشد ، اما متاسفم که گزارش می دهم که توضیحات متا آنها در واقع "سیب" است (به نظر من گوگل این دوره را از نظر من ناامید می کند). در اینجا یک قطعه جست و جو در بخش فروشگاه "Younkers" آورده شده است:

 

با کنار گذاشتن سردرگمی چند مارک جدی آنها ، فکر می کنم همه می توانیم قبول کنیم که "BER Meta TAG1" مطلوب نیست. اگر این موارد به شما چیزی یاد می دهد ، فقط مربوط به کاری است که نباید انجام دهید. در مورد نقطه مقابل چیست؟ در اینجا یک جستجوی عکس با "386 کاراکتر" از جستجوی "توافق غیر رقابت" آورده شده است:

 

در ابتدا به "پرش به استثنا" و پیوندها توجه کنید. این موارد توسط گوگل اضافه شده است ، بنابراین گفتن آنچه در برابر شمارش شخصیت ها مهم است و چه چیزهایی دشوار است دشوار است. در اینجا یکی از آن دسته از افزودنیها که در 370 کاراکتر وجود دارد ، از جستجوی "کتاب های بازی گرسنگی" است:

 

بنابراین ، ما می دانیم که قطعه های طولانی تر هنوز هم وجود دارند. البته توجه داشته باشید که هر دو قطعه از ویکی پدیا گرفته شده است ، که از بسیاری از قوانین آموزش و یادگیری سئو استثنا است. آیا این توضیحات طولانی فقط موارد حاشیه ای هستند؟ نگاه کردن به میانگین (یا حتی در این حالت) ، واقعاً به ما نمی گوید.

تصویر بزرگ ، قسمت 1

 

گاهی اوقات ، شما باید اجازه دهید داده ها سعی کنند برای خود صحبت کنند ، با حداقل coaxing. بیایید نگاهی به همه قطعه های بریده شده (که به "..." ختم می شود) برسیم و نتایج ویدیویی را حذف کنیم (از تحقیقات قبلی می دانیم که این چربیها کمی کوتاه تر هستند). این تعداد 42،863 قطعه (تقریباً نیمی از مجموعه داده های ما) را به خود اختصاص داده است. این نمودار از تمام طولهای بریده شده ، جمع آوری شده در 25 سطل شخصیت (0-25 ، 26-50 ، و غیره):

 

این به نظر می رسد بسیار متفاوت از داده های ما در ماه دسامبر است ، و به وضوح در محدوده شخصیت 150-1755 طبقه بندی شده است. ما می بینیم که چند قطعه نمایشگر گوگل بعد از محدوده 300+ قطع شده اند ، اما با قطع کوتاه تر آنها کوتوله شده اند.

تصویر بزرگ ، قسمت 2

 

بدیهی است ، در آن محدوده شخصیت 125-1175 اتفاقات بسیاری رخ داده است ، بنابراین بیایید بزرگنمایی کنید و فقط به قسمت میانی توزیع فرکانس ، که به سطل های کوچکتر 5 کاراکتر تقسیم شده است نگاه کنیم:

 

ما به وضوح می بینیم که بخش عمده ای از برش ها در محدوده شخصیت های 145-165 رخ می دهد. قبل از ماه دسامبر ، دستورالعمل های قبلی ما برای توصیف متا این بود که آنها را زیر 155 کاراکتر نگه داریم ، بنابراین به نظر می رسد که گوگل کم و بیش به قوانین قدیمی بازگردد.

 

به خاطر داشته باشید که گوگل از فونت های متناسب استفاده می کند ، بنابراین حد و اندازه شخصیت دقیقی وجود ندارد. برخی از افراد حد فاصل پیکسل را مانند برچسب های عنوان فرض کرده اند ، اما من فهمیدم سخت تر کردن قطعه قطعه های چند خط (این وضعیت بر نتایج تلفن همراه حتی سخت تر می شود). از لحاظ عملی ، نوشتن در حد پیکسل نیز دشوار است. داده ها نشان می دهد که 155 نویسه یک تقریب معقول است.

به ماشین Wayback ...؟!

 

آیا باید فقط به یک برش 155 کاراکتر برگردیم؟ اگر قبلاً توضیحات متا طولانی تری نوشتید ، باید آن کار را بکنید و شروع کنید؟ حقیقت ساده این است که هیچ یک از ما نمی دانیم هفته آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. راهی که من آن را می بینم ، چهار گزینه مناسب داریم:

(1) بگذارید Google آن را اداره کند

 

برخی سایتها اصلاً توضیحات متا ندارند. ویکی پدیا یکی از آنهاست. اکنون ، درک گوگل از محتوای ویکی پدیا بسیار عمیق تر از اکثر سایت ها است (با تشکر ، بخشی از ویکی پدیا) ، اما بسیاری از سایت ها بدون برچسب عملکرد خوبی دارند. اگر انتخاب شما این است که یا برچسب های بد ، تکراری را بنویسید یا آنها را خالی بگذارید ، من می گویم آنها را خالی بگذارید و بگذارید Google آن را مرتب کند.

(2) بگذارید ... جایی که ممکن است سقوط کند

 

شما فقط می توانید به هر قدری که فکر می کنید برای هر صفحه معین (به دلایل) ایده آل است) بنویسید ، و اگر قطعه قطعه قطعه شد ، نگران آن نباشید. شاید بیضی (...) فتنه را بیفزاید. من شوخی می کنم ، اما واقعیت این است که یک برش بوسه مرگ نیست. یک توصیف خوب باید افراد را به ادامه مطلب علاقه مند کند.

(3) همه چیز را با 155 نویسه خرد کنید

 

شما می توانید به عقب برگردید و بی رحمانه تمام کارهای سخت خود را به 155 کاراکتر هک کنید. من فکر می کنم این به طور کلی زمان زیادی خرج می شود و ممکن است منجر به خراب شدن قسمت های جستجو حتی بدتر شود. اگر می خواهید توضیحات متا کوتاه تر را برای مهمترین صفحات خود بازنویسی کنید ، کاملاً منطقی است ، اما به خاطر داشته باشید که برخی نتایج هنوز قطعه های طولانی تر را نشان می دهد و این وضعیت همچنان به تکامل می رسد.

(4) توضیحات متناسب با طول را بنویسید

 

آیا می توان توضیحی را نوشت که در هر دو مرحله به خوبی کار کند؟ من فکر می کنم این است ، با کمی دقت و برنامه ریزی. من لزوماً این را برای هر صفحه توصیه نمی کنم ، اما شاید راهی وجود داشته باشد که بتوانیم کیک ما را بخوریم و حداقل نیمی از آن را بخوریم ، ...

رویکرد 150/150

 

من اخیراً کمی با سبک " هرم معکوس " وسواس کرده ام. این یک سبک روزنامه نگاری است که در آن شما با عنوان اصلی یا خلاصه ای از نکته اصلی خود شروع می کنید و سپس جزئیات و داده ها و متن را تفکیک می کنید. اگرچه این روش به خوبی در وب مناسب است ، اما منشأ آن از محدودیت های طرح در چاپ ناشی می شود. شما هرگز نمی دانید ویرایشگر شما چه زمانی باید مقاله شما را کوتاه کند تا فضای در دسترس باشد ، بنابراین سبک هرم معکوس کمک می کند تا مهمترین قسمت معمولاً از آن صرفه جویی شود.

 

اگر این رویکرد را به توصیف متا بکشیم چه می شود؟ به عبارت دیگر ، چرا نباید یک "سرب" 150 کاراکتری که صفحه را خلاصه می کند بنویسید ، و سپس 150 کاراکتر از جزئیات مفید اما کمتر ضروری را اضافه کنید (هنگام اضافه کردن این جزئیات معنی و ارزش را فراهم می کند)؟ 150/150 عدد جادویی نیست - شما حتی می توانید 100/100 یا 100/200 را انجام دهید. نکته مهم این است که اطمینان حاصل کنید که متن قبل از برش می تواند به تنهایی ایستاده باشد.

 

فکر کنید کمی مثل یک تبلیغ ، با دو خط جداگانه. بیایید این پست وبلاگ را در نظر بگیریم:

خط 1 (145 کارا)

 

در ماه دسامبر ، ما گزارش دادیم که گوگل قطعات جستجو را به بیش از 300 کاراکتر افزایش داد. متأسفانه ، به نظر می رسد که قوانین دوباره تغییر کرده اند.

خط 2 (122 کاره)

 

طبق تحقیقات جدید ما (ماه مه 2018) حد مجاز به 155-160 کاراکتر باز می گردد. چگونه SEO باید با این تغییرات سازگار شود؟

 

خط 1 نسخه کوتاهی از داستان را دارد و امیدوارم که جستجو کنندگان بدانند که در مسیر صحیح پیش می روند. خط 2 به چند جزئیات غوطه ور است و داده های کافی را می دهد (امیدوارم) برای جذاب باشد. اگر گوگل از توضیحات طولانی تر استفاده می کند ، باید خوب عمل کند ، اما اگر این کار را نکنند ، ما نباید از نظر سایش بدتر شویم.

حتی باید زحمت بکشید؟

 

آیا این ارزش تلاش دارد؟ من فکر می کنم نوشتن توضیحات مؤثر که بازدیدکنندگان جستجو را درگیر می کند ، از لحاظ تئوری هنوز هم بسیار مهم است (و این به طور غیرمستقیم حتی بر رتبه بندی تأثیر می گذارد) ، اما ممکن است پیدا کنید که می توانید در حد یک حد 155 کاراکتری کاملاً خوب بنویسید. ما همچنین باید با واقعیتی روبرو شویم که به نظر می رسد گوگل در حال بازنویسی توضیحات بیشتر و بیشتر است. اندازه گیری این کار دشوار است ، زیرا بسیاری از بازنویسی ها جزئی هستند ، اما هیچ تضمینی برای استفاده از توضیحات متا به عنوان نوشته وجود ندارد.

 

آیا راهی وجود دارد که بگویید چه زمان از یک قطعه دیگر (> 300 کاراکتر) استفاده می شود؟ برخی از SEO ها فرضیه ارتباط بین قطعه های طولانی تر و قطعه های برجسته در بالای صفحه را دارند. در مجموعه داده های کلی ما ، 13.3٪ از کل SERP ها دارای قطعه قطعه بودند. اگر فقط به SERP ها با حداکثر قطعه نمایشگر 160 کاراکتر نگاه کنیم (یعنی هیچ نتیجه ای بیشتر از 160 نویسه نبود) ، وقوع قطعه برجسته 11.4٪ بود. اگر به SERP ها با حداقل یک قطعه نمایشگر بیش از 300 کاراکتر نگاه کنیم ، قطعه های برجسته با نرخ 41.8٪ رخ داده است. در حالی که مجموعه داده دوم نسبتاً ناچیز است ، تفاوت چشمگیر دارد. به نظر می رسد ارتباطی بین توانایی گوگل در استخراج پاسخ به صورت قطعه های برجسته و توانایی یا تمایل آنها برای نمایش قطعات جستجوی طولانی تر وجود دارد. اگرچه در بسیاری از موارد ، این قطعه های طولانی بازنویسی می شوند یا مستقیماً از صفحه گرفته می شوند ، بنابراین حتی در این صورت هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل از توضیحات متا طولانی تر شما استفاده کند.

 

در حال حاضر ، به نظر می رسد که راهنما 155 کاراکتر در حال بازی است. اگر برخی از توصیف های متا خود را افزایش داده اید ، فکر نمی کنم دلیلی برای وحشت وجود داشته باشد. ممکن است بازنویسی توضیحات بیش از حد طولانی در صفحات مهم ، به ویژه اگر برش به نتایج بد منجر شود ، منطقی باشد. اگر تصمیم به بازنویسی برخی از آنها دارید ، رویکرد 150/150 را در نظر بگیرید - حداقل در این صورت کمی با عیب تر از آینده خواهید بود.

  • ناصر رسولی
  • ۰
  • ۰

بازاریابی جستجوی محلی یک رشته پویا و هیجان انگیز است ، اما مانند بسیاری از حرفه های دیجیتال ، می تواند کمی منزوی باشد. شما ممکن است خود را درگیر سؤالاتی کنید که جواب آماده ای ندارند ، مواردی مانند ...

با چه معیارهایی باید اندازه گیری کار روزانه خود را انجام دهم؟
آیا نیازهای مشتری من با آنچه همکارانم می بینند مطابقت دارد؟
آیا نقش گوگل در کارهای بعدی خود را بیش از حد ارزیابی کرده ام؟
در اینجا فرصتی برای فهمیدن آنچه همسالان شما بطور روزانه مشاهده و انجام می دهند وجود دارد.

 

بررسی صنعت بازاریابی جستجوی محلی Moz ، در توضیحات شغلی ، صنایع ارائه شده ، موثرترین تاکتیکها ، استفاده از ابزار و رشد بدون توقف ویژگیهای محلی Google قرار خواهد گرفت. ما حتی در مورد چگونگی تأثیرگذاری افراد در بروزرسانی اخیر الگوریتم 1 آگوست ، اگر اصلاً تأیید خواهیم کرد. سئو های داخلی داخلی ، آموزش سئو های محلی آژانس و سایر بازاریاب های دیجیتال از همه استقبال می کنند! همه شرکت کنندگان در یک کارت هدیه 100 دلاری آمازون به نقاشی وارد می شوند. برنده در تاریخ 8/27/18 اطلاع داده می شود.

فقط 5 دقیقه از وقت خود را اختصاص دهید و هنگامی که نتایج نظرسنجی را منتشر می کنیم ، بینش و آمار قابل نقل را به دست می آورید. حتماً تا 8/24/2018 شرکت کنید. ما صمیمانه از کمک های شما قدردانی می کنیم!

اکنون تحقیقات صنعت بازاریابی محلی جستجو در سال 2018 بسته شده است. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا نتایج را با شما در هفته های آینده به اشتراک بگذاریم - با ما باشید!

 

زمینه محاسبه شده در Google Data Studio - جمعه وایت برد

 

Google Data Studio ابزاری قدرتمند است که می تواند در کیت SEO شما باشد. دانستن چگونگی بهره‌برداری بیشتر از توان خود ، با درک چگونگی استفاده از فیلدهای محاسبه شده برای به کارگیری ریاضیات قدیمی قدیمی در داده های شما ، آغاز می شود. در جمعه Whiteboard جمعه ، ما از استقبال میهمان مهمان دانا دی توماسو استقبال می کنیم ، زیرا او ما را از طریق نحوه استفاده از زمینه های محاسبه شده در Google Data Studio برای کشف ارزش بیشتر در داده های شما و بهبود گزارش های خود به ما سوق می دهد.

 

زمینه محاسبه شده در Google Data Studio

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!


رونویسی فیلم
سلام ، هواداران Moz من دانا دی توماسو ، رئیس جمهور و شریک زندگی در کیک پوینت هستم و ما عاشق استودیوی Google Data در Kick Point هستیم. ممکن است شما هنوز هم Google Data Studio را دوست نداشته باشید ، اما بعد از تماشای این فکر می کنم که احتمالاً خواهید داشت.

یکی از اولین مواردی که در مورد Google Data Studio فکر می کنید این است: چرا من از این استفاده می کنم؟ این فقط نمودارهاست این همان چیزی است که من می توانم در Analytics یا یک میلیارد ابزار دیگر داشبورد در خارج از کشور دریافت کنم. اما یکی از مواردی که من واقعاً درباره Google Data Studio دوست دارم ، ریاضیات است. شما می توانید کارهای مختلفی را در Data Studio انجام دهید ، و من چهار نوع اصلی در Data Studio را دنبال می کنم و چگونه می توانید از این موارد برای بهبود گزارش های خود استفاده کنید ، درست همانطور که انگشتان دست خود را به Google فرو می کنید. استخر استودیو داده. کاری که من در اینجا انجام داده ام این است که فرمول های زیادی را که می خواهید استفاده کنید بیان کرده ام.

انواع
فرمول های کاملاً واضحی نوشته شده است ، اما وقتی وارد Data Studio می شوید ، باید بتوانید اینها را تایپ کنید و آنها کار خواهند کرد. بیایید در ابتدا با انواع آن شروع کنیم.

 

ریاضی پایه. این کاملاً واضح است 1 + 1 = 2. تماس تلفنی به علاوه ایمیل به عنوان مثال با این برابر است. می توانید زمینه های مختلفی را با هم اضافه کنید.

تحولات بیایید بگوییم که مردم در نوشتن برخی موارد بزرگ و بعضی موارد کوچکتر واقعاً بد هستند. شما در نوشتن آدرس های اینترنتی از چند طریق مختلف مشکلی دارید. برای تبدیل موارد بزرگ به موارد کوچک می توانید از ترانسفورماتور استفاده کنید. خیلی قشنگه

فرمول ها. فرمول جایی است که شما می گویید فقط این زیر مجموعه از داده ها را نشان می دهد. یا چند بار این اتفاق می افتد؟ این می تواند مواردی مانند عملکرد Count باشد ، بنابراین مثلاً چند بار این کار را بشمارید و آن را به عنوان یک متریک کاملاً جداگانه ارائه کنید ، که می تواند برای مواردی مانند واقع وقتی که می خواهید تعداد دفعاتی که یک رویداد اتفاق می افتد ، واقعاً مفید باشد. سپس آن را با چیز دیگری مقایسه کنید. این فقط می تواند آن نوع داده ها را بیرون بکشد.

منطق. این یکی پیچیده تر است. اگر X ، سپس Y. اگر این اتفاق بیفتد ، این اتفاق می افتد. چیزهای بسیار پیچیده زیادی در آنجا وجود دارد. اما اگر تازه کار را شروع کرده اید ، با این کار شروع کنید و سپس به مستندات Google Data Studio مراجعه کنید. در آنجا چیزهای خنک تری پیدا خواهید کرد.
1. ریاضی پایه
در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از این در داشبورد Google Data Studio آورده شده است. بنابراین ریاضیات اساسی ، یکی از مواردی که بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند این است: آیا افراد با من در ارتباط هستند؟

این اصول اصلی دلیل بازاریابی است. آیا مردم در تماس هستند؟ بنابراین ، به عنوان مثال ، شما می توانید برخی از ریاضیات اساسی را انجام دهید و بگویید ، "خوب ، بنابراین من در وب سایت ما در Google Tag Manager می دانم ، ما یک ماشه داریم که هر وقت کسی روی یک لینک MailTo در سایت ضربه بزند آتش می زند." علاوه بر آن ، در حال پیگیری هستیم که چه تعداد از افراد فرم مورد نظر خود را مطابق آنچه شما باید بفرستید.

 

به جای اینکه اینها را جداگانه گزارش دهند ، واقعاً آنها نوع دیگری هستند. آنها به یک روش یا دیگر ایمیل ارسال می کنند. چرا فقط آنها را به عنوان یک متریک ارائه نمی دهیم؟ بنابراین در این حالت ، می توانید برای دریافت تکمیل نامه ، تمام نامه ها را بگیرید و سپس تمام تکمیل اهداف فرم را بگیرید و اکنون تعداد کل درخواست های ایمیل یا کل درخواست ها یا هر آنچه را که می خواهید تماس بگیرید ، دارید. شما می توانید همان کاری را انجام دهید که مانند آن باشد ، خوب ، تماس های تلفنی و ایمیل ، آیا این مهم است که آنها در سطل های جداگانه قرار داشته باشند؟

فقط همه آنها را در یک قرار دهید. همین موضوع با ریاضیات پایه. فقط همه آن ها را به هم اضافه کنید و سپس یک متریک کل را بدست آورید که می توانید به مشتری ارائه دهید. در اینجا چقدر پول برای شما ساخته ایم. رونق. این یک چیز خوب است نکته بعدی - من فقط می خواهم به اینجا بپردازم - فرمول است.

2. فرمول
خوب ، بنابراین فرمول ها ، یکی از کارهایی که من واقعاً دوست دارم انجام دهم بررسی داده های کنسول جستجوی Google شما است. این در Data Studio است. برای این کار می خواهید از کنسول جستجو استفاده کنید ، که منبع خوبی برای داده ها است. همه ما می دانیم که داده های کنسول جستجو لزوماً 100٪ دقیق نیستند ، اما همواره تعداد زیادی گنج کلیدی در آن وجود دارد که در صورت یافتن آن آسان باشد ، که رابط جستجو کنسول فوق العاده عالی نیست.

 

بنابراین می توانید در دیتا استودیو گزارش تهیه کنید و بگویید regex مطابقت دارد ، بنابراین از regex نترسید. من فکر می کنم همه باید آن را یاد بگیرند. اما اگر با آن کاملاً آشنا نیستید ، این یک روش واقعا آسان برای انجام آن است. بگویید ، خوب ، هر بار که یک کلمه کلیدی حاوی چرا ، چگونه ، می تواند ، چه چیزهایی باشد ، به عنوان مثال ، اینها سؤالات جستجو هستند. شما ممکن است آن را به هر آنچه برای شما معنی دارد تغییر دهید.

اما این فقط زیر مجموعه داده ها را بیرون می کشد. سپس می توانید ببینید ، بنابراین اگر اینها سؤالاتی هستند ، آیا ما محتوایی داریم که به آن سؤال پاسخ می دهد؟ نه. شاید این چیزی باشد که باید درباره آن فکر کنیم. یا ما در حال برداشت برای این هستیم. شما می توانید آن را فیلتر کنید و بگویید فقط جستجوهایی در مورد سؤالات نشان داده می شود که میانگین رتبه ما زیر 20 است. شاید اگر این محتوا را بهبود بخشیم ، مثلاً این یک فرصت قطعه برجسته برای ما است. این یک معدن طلای واقعی از داده هایی است که می توانید با آنها بازی کنید.

3. تبدیل


مورد سوم تبدیل است. همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ، این یک روش بسیار خوب برای مثال گرفتن فیس بوک است. ما مشتری داشتیم که در کل پرونده های اصلی و Facebook در پرونده با فیس بوک و در پرونده های کوچکتر در منابع و رسانه های خود فیس بوک داشتیم ، زیرا آنها با نحوه استفاده از کدهای UTM خود بسیار اتفاقی بودند. ما همه آنها را به طور استاندارد استاندارد کردیم تا به سمت پایین بیایند ، و اینها تبدیل متن خوبی هستند که شما می توانید انجام دهید.

این فقط باعث می شود همه چیز کمی زیبا تر به نظر برسد. توصیه می کنم برخی از این موارد را انجام دهید ، به خصوص اگر داده های کثیفی دارید.

4. منطق
سپس بزرگ اینجا. این منطق است ، و من فقط برای یک ثانیه به اینجا می پردازم. اکنون منطق مؤلفه های مختلف زیادی دارد. آنچه من در حال حاضر به شما نشان می دهم موردی است که تغییر و یا منطق دیگری پایان می یابد. ما از اینها برای مرتب کردن داده های کانال بد استفاده می کنیم.

بنابراین آن مشتری که من ذکر کردم ، فقط با برچسب های UTM فوق العاده اتفاقی بود و آنها فقط چیزهای قدیمی را می گذارند ، فکر می کنم آنها تبلیغات را به عنوان یک رسانه متوسط ​​، در حال عقب انداختن بودند. می توانید کانال ها و مواردی را در Google Analytics تنظیم کنید. اما منظور من این است که ، واقعاً وقتی به آن رسیدگی می شود ، همه در پیروی از قوانین UTM هایی که تنظیم کرده اید ، عالی نیستند. چیزها اتفاق می افتد

مشکلی نیست. می توانید آن را در Data Studio تعمیر کنید. به خصوص اگر Google Analytics را باز کنید و می بینید که این کانال دیگر را دارید ، که من مطمئن هستم وقتی ما یک حساب Analytics را به ارث برده ایم ، نگاهی به آن می اندازیم ، و این کانال وجود دارد ، و این فقط یک کیف بزرگ است چرندیات.

 

می توانید به آنجا بروید و آن را به داده های واقعی ، مفید و واقعی کانال تبدیل کنید که مطابق با مکانی که باید در آن باشد. آنچه من در اینجا آورده ام یک مثال بسیار ساده است. این می تواند برای خطوط و خطوط و خطوط ادامه یابد. من فقط دو خط را گنجانده ام زیرا این تخته سفید فقط بسیار بزرگ است.

 


بنابراین شما با گفتن پرونده شروع می کنید. این مورد زمانی است که ، ایده وقتی است ، و سپس اولین خط در اینجا با منبع برابر است با مستقیم و متوسط ​​برابر نیست با هیچ تنظیم شده یا متوسط ​​، پس از آن مستقیم. بنابراین من می گویم ، خوب ، بنابراین این اصول اولیه چگونگی وقوع ترافیک مستقیم است.

 


اگر منبع مستقیم باشد و رسانه تنظیم نشده باشد و یا رسانه هیچکدام باشد ، مثلاً اگر داده ای در این زمینه ندارم ، اکنون این ترافیک مستقیم است. عالی ، این اساساً کاری است که Google Analytics انجام می دهد. هیچ چیز فانتزی در اینجا جریان ندارد. حالا نکته بعدی اینجاست. در این مورد ، من می گویم اکنون من یک مسابقه regex را ترکیب می کنم ، که ما در اینجا در مورد آن صحبت کردیم ، با این مورد ، و بنابراین اکنون چیزی که من می گویم این است که وقتی مسابقه regex متوسط ​​است ، و بعد این را اینجا آورده ام .

 


از این نترسید. من می دانم که این Regex است و شاید با آن خیلی راحت نباشید ، اما این چیزهای کاملاً ابتدایی است ، و پس از انجام این کار ، شما مانند یک جادوگر اطلاعات احساس خواهید کرد ، من تضمین می کنم. اولین باری که این کار را کردم ، از رایانه خود ایستادم و گفتم "بله" اولین بار که کار می کند. فقط با آن بازی کنید. خیلی عالی خواهد بود بنابراین شما کمی ... چیزی که به نام؟ شما یک چیز کوچک فلش وجود دارد ، علائم دلاری بسیار بد دلار.

این چه می گوید این است که اگر در آنجا چیزی وجود داشته باشید که یک نوع محیط عجیب باشد ، فقط تمام خمی را که مردم طی سالها در آنجا قرار داده اند بنویسید ، همه وسایل عجیب و غریب که کاملاً معنی ندارند. همه. فقط همه را در آنجا قرار دهید و سپس می توانید آنرا در سطل گفته ای بنام اجتماعی بپردازید. همین کار را می توانید با مراجعه به سایت انجام دهید. یا به عنوان مثال ، اگر مشتری بگوید "خوب ، من می خواهم بدانم که این مجموعه از ترافیک شرکت چگونه می گوید این مجموعه از ترافیک شرکتها را مقایسه می کند ، واقعاً مفید است" ، پس می توانید این موارد را در سطل های مختلفی جدا کنید.

این فقط برای داده های کانال نیست. من این کار را انجام داده ام ، به عنوان مثال ، جایی که ما به داده های اجتماعی می نگریم و تیم های NFL را به عنوان نمونه ای برای ابزار دیگری ، Rival IQ مقایسه می کنیم. آنچه گفتم خوب است ، بنابراین این تیم ها در اینجا در AFC East هستند و این تیم ها در AFC West هستند. اگر من پیچ خورده ام و گفتم AFC شرق و غرب ، لطفاً در نظرات از این بابت عصبانی نشوید. قول می دهم فوتبال فانتزی بازی کنم. من الان یادم نیست

اما می توانید مناطق مختلفی را با هم ترکیب کنید. به عنوان مثال برای مواردی مانند مناطق فروش بسیار عالی است. اگر احساس سخاوتمندی دارید ، آمریکای شمالی با کانادا و ایالات متحده به علاوه مکزیک برابر است. این سیاست NAFTA است. این بستگی به آنچه که می خواهید با آن مناطق فروش داشته باشید و داده های شما ، برای شما چه معنایی دارد ، بستگی دارد. این مهمترین نکته در این باره این است که می توانید این داده ها را به هر آنچه که نیاز دارید تغییر دهید تا این گزارش را برای شما راحت تر کند.

 

منظور من این است ، بنابراین دیگر ، ما نمی دانیم که آیا این ممکن است واقع شود. من این را خودم امتحان نکرده ام. اگر این کار را کرد ، لطفاً نظر دهید و به من اطلاع دهید.

 

سپس شما با یک End روبرو می شوید. وقتی در Data Studio هستید ، وقتی این فرمولهای محاسبه شده را درست می کنید ، بلافاصله خواهید دید که آیا این کار می کند یا نه. فقط سعی کنید تا زمانی که ببینید چنین اتفاقی رخ داده است.

یکی از نکات جالب در مورد Data Studio این است که اگر درست باشد ، شما این نوع رنگ ها را خواهید دید ، و من از نشانگرهای وایت برد رنگی مختلف استفاده کرده ام تا نشان دهد چگونه باید به نظر برسد. به عنوان مثال اگر جایی را که باید سیاه یا سبز ببینید در جایی قرمز مشاهده می کنید ، به عنوان مثال ، می دانید که در فرمول خود اشتباهی تایپ کرده اید. برای من ، معمولاً فهمیدم این یک براکت نامناسب است. فقط به آن توجه کنید.

با استودیوی دیتا سرگرم شوید. یکی از موارد بسیار جالب دیگر این است که شما نمی توانید داده های اصلی خود را هنگام انجام زمینه های محاسبه شده اشتباه بگیرید ، بنابراین می توانید گرگ وحشی شوید و قرار نیست با داده های اصلی اشتباه بگیرید. امیدوارم که زمان خوبی را در Data Studio داشته باشید. لطفا به من بگویید که چه کاری را در نظرات انجام داده اید. متشکرم.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

درباره DiTomaso -

دانا یک شریک در Kick Point است ، جایی که او بازاریابی را در راهبردهایی برای رشد مشاغل مشتری به کار می برد ، به ویژه برای اطمینان از اینکه بازی های دیجیتالی و سنتی به خوبی در کنار هم هستند. دانا می تواند با تجربه عمیق خود در زمینه دیجیتال ، راه حل های واقعی را از اتلاف وقت (و بودجه) جدا کند.

  • ناصر رسولی
  • ۰
  • ۰

تکنیک سئو

تکنیک سئو

 

برترین تکنیک های سئو 2019

تکنیک های سئو در تعداد بسیار زیادی موجود هستند اما اینکه کدام یک از آنها تاثیر بیشتری دارند بین سئوکاران اختلاف هست و به همین جهت هر یک به روش خاص خودشان عمل میکنند. در این وب سایت سعی بر این خواهیم داشت تا تمامی این تکنیک های سئو را برای شما عزیزان توضیح دهیم و شما را با آنها آشنا کنیم.

 

تکنیک سئو چیست؟

تکنیک SEO در واقع همن راه کارهایی هستند که برای بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجو از آنها استفاده میشود ، در واقع اگر شما روش خاصی برای سئو دارید و این روش پاسخگوی کار شما است در واقع شما یک تکنیک سئو را اجرا میکنید بر روی وب سایت خودتان ، حال این روش ها و تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در سطج بسیار گسترده ای وجود دارد به نوعی که شمار آن به راحتی به بیش از هزاران عدد میرسد.

 

تکنیک سئو داخلی

 

سئو داخلی در واقع تمامی مواردی است که شما در داخل وبسایتتان آنها را رعایت میکنید ، به طور مثال شما اگر داخل وب سایتتان محتوا را بر روی یک کلمه کلیدی سئو کنید این یک کار در بهینه سازی داخلی یا همان سئو داخلی میباشد. بسیاری از افراد سئو داخلی را به خوبی میدانند و از این علم در مطالب استفاده مینمایند و این یک تکنیک سئو میباشد. من سعی کردم فاکتورهای سئو داخلی را در زیر برای شما به صورت تمام و کمال به صورت صوتی بیان کنم. توجه داشته باشید این تکنیک اولین چیزی هست که گوگل در هنگام ورود به سایت شما بررسی میکند.

 

 

 

تکنیک سئو خارجی

 

سئو خارجی در واقع تمامی کارهایی است که شما در خارج از وب سایت انجام میدهید. به طور مثال اگر شما لینک وب سایتتان را در یک سایت دیگر یا در یک رپورتاژ قرار دهید بخشی از سئو خارجی را انجام داده اید. همانطور که میدانید در بین تمامی فاکتورهای سئو خارجی معروف ترین و قویترین فاکتور قرار دادن رپورتاژ وب سایتتان در سایت های دیگر میباشد. در زیر تمامی تکنیک های سئو خارجی ذکر شده است که میتوانید به صورت صوتی مطالعه فرمایید.

 

 

 

تکنیک های برتر سئو

  • لینک سازی صحیح و اصولی
  • مطابقت با آلگوریم های جدید
  • مطابقت سایت با رنک برین
  • استفاده از تکنیک هایی همانند آسمان خراش و پی بی ان
  • آپدیت دائم وب سایت (1 بار در سال حداقل)
  • بهتربن کلمات کلیدی را از رقبای خود بردارید
  • ترغیب کاربران برای به اشتراک گذاری مطالب وب سایتتان در شبکه های اجتماعی
  • ترغیب کاربران برای درج کامنت (نظر) در سایت
  • سعی کنید حدالامکان تا 3 ماه اول از وب سایت های مطرح لینکی دریافت نکنید
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی از روز اول ساخت سایت
  • سعی کنید بر روی وب سایتتان محتوای همیشه سبز داشته باشید.
  • کلمه کلیدی صفحه اول وب سایت شما بایستی نام برندتان باشد.
  • و…

تکنیک هایی که در بالا گفته شد فقط چند نمونه از مواردی است که باید در سایت رعایت گردد ، این در حالی است که ما کتاب آماده کرده ایم که میتواند تمامی فاکتورها و تکنیک های سئو را به شما بیاموزد. این کتاب در 400 مورد تمامی فاکتورهای سئو را به شما آموزش داده است که چنانچه فقط 50 مورد از این 400 فاکتور را نیز انجام دهید میتوانید رتبه مناسبی در صفحه 1 داشته باشید. حال توجه داشته باشید که اگر تمامی فاکتورها را در وب سایتتان رعایت کنید میتوانید پرچم وب سایتتان را در رتبه 1 گوگل بکوبید.

  • ناصر رسولی
  • ۰
  • ۰

لینک سازی PBN

لینک سازی PBN

بک لینک PBN را میتوانیم یکی از قوی ترین متد های لینک سازی بدانیم اما آیا ضرری برای سایت ندارد؟ آیا میتواند منجر به پنالتی شدن سایت گردد؟ و ده ها سوال دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ، بدون شک در انتهای این مقاله متوجه خواهید شد که برای وب سایتتان لینک سازی pbn را استفاده کنید یا خیر ، پس با ما همراه باشید….

لینک سازی PBN برای وب سایت مضر است؟

لینک سازی پی بی ان یا همان لینک سازی چند مرحله ای با اینکه بسیار قدرتمند میباشد ، در عین حال بسیار میتواند بسیار خطرناک نیز باشد. چنانچه لینک سازی را به درستی انجام ندهید و یا اینکه حتی یک بخش از لینک سازی ایراد داشته باشد میتواند منجر به جریمه شدن وب سایت شما گردد. پس سعی کنید برای ساخت PBN از آموزش های اصولی استفاده کنید.  توجه داشته باشید تا به امروز بیش از 250 متد مختلف برای ساخت پی بی ان معرفی شده است اما مشکل اینجا است که بسیاری از این متد ها منسوخ میباشد و یا اینکه برای گوگل بسیار شک برانگیز میباشد ، به همین منظور در انتخاب متد لینک سازی خود بسیار دقت کنید.

لینک سازی چند مرحله ای (PBN) تا چه میزان میتواند در رتبه بندی گوگل تاثیر داشته باشد؟

این مورد بستگی به نوع PBN شما دارد در صورتی که PBN اجرایی از نظر گوگل چیزی کاملاً اصولی به نظر برسد میتواند شما را تا رتبه 1 گوگل نیز پیشرفت دهد. به نوعی میتوان گفت پیشرفت شما در نتایج جستجو بستگی به نوع PBN شما دارد اگر پی بی ان اجرایی قوی باشد و از نظر گوگل ناشناس میتواند به راحتی در سخت ترین کلمات نیز شما را به رتبه های برتر برساند. در این پست نوعی از لینک سازی PBN را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی آن را اجرا کرده و رتبه وب سایتتان در گوگل را بهبود ببخشید.

آیا در اجرای PBN میتوانیم از برنامه های رباتیک به جهت لینکسازی استفاده کنیم؟

بله شما میتوانید از برنامه های لینک سازی همانند money robot در راه اندازی یک PBN استفاده کنید. این نرم افزار دارای دو بخش مختلف با نام social bookmark و بخش Blog web2 میباشد که شما میتوانید در کمتر از 1 ساعت حدود 80 عدد لینک برای یک صفحه ایجاد نمایید.

گوگل میتواند متوجه شود ما از لینک سازی PBN استفاده کرده ایم و ما را پنالتی نماید؟

همانطور که گفته شد این بستگی به متد اجرایی شما دارد ، چنانچه از متد های ساده استفاده نمایید متاسفانه گوگل به راحتی متوجه لینک سازی شما خواهد شد و در نتیجه وب سایت شما پنالتی میگردد.

کدام متد از لینک سازی PBN بهترین نوع لینک سازی میباشد و کمترین خطر را دارد؟

در بین تمامی متد های PBN بهترین متد ، متد لینک سازی به صورت URL میباشد که میتواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد ، از آنجایی که گوگل بیشتر به متد های انکرتست حساسیت نشان میدهد ما به هیچ عنوان این موارد را پیشنهاد نمیکنیم اما متد URL هیچ تهدیدی برای وب سایت شما در پی نخواهد داشت حتی اگر متدی که اجرا میکنید قدیمی باشد.

تکنیک PBN قوی تر است یا تکنیک آسمان خراش؟

این دو تکنیک سئو را میتوانیم از قویترین تکنیک های اجرایی در سئو بدانیم اما اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید به شما بگویم که هر دو تکنیک بسیار قوی هستند اما لینک سازی PBN در وب فارسی قویتر از تکنیک آسمان خراش میباشد و میتواند به راحتی رتبه وب سایت را حتی به 1 برساند. توجه داشته باشید بر عکس اگر شما وب خارج از ایران را مد نظر داشته باشید تکنیک آسمان خراش پاسخگویی بهترین خواهد داشت.

بهترین آموزش ساخت PBN در ایران کدام است؟

با اینکه مدرسین بسیاری در ایران PBN را آموزش داده اند اما در این میان استاد ناصر رسولی را میتوانیم بارزترین آنها قلنداد کنیم چرا که به صورت کاملاً عملی این کار را انجام داده اند. شما میتوانید با مطالعه پکیج آموزش ساخت PBN استاد رسولی بهترین نوع PBN را اجرا کنید.

 

لطفاً نظرات خود را در مورد لینک سازی PBN از طریق کامنت  همین صفحه با ما در میان بگذارید

 

https://seotechnics.ir/blog/backlink-pbn

  • ناصر رسولی