صفحه دانلود

صفحه دانلود

صفحه دانلود

صفحه دانلود

  • ۰
  • ۰

ما همیشه این سؤال را از شما سؤال می کنیم ، و ما از برخی SEO ها خسته می شویم که می گویند لینک های PBN دیگر کار نمی کنند.

آنها فقط خوب کار می کنند ، به ما اعتماد دارند. تا زمانی که تعداد پیوندهای ارزان قیمت را به روشهای غیر طبیعی ایجاد نکنید و به آنها به عنوان استراتژی اصلی رتبه بندی خود اعتماد نکنید ، احتمالاً خوب خواهید بود و از مجازات ها خودداری خواهید کرد. اکنون ، بر روی سؤالات واقعی که باید درباره استفاده و خرید بک لینک های PBN بپرسید:


آیا ارزش راه اندازی یک شبکه وبلاگ خصوصی است؟

جواب کوتاه در این باره نیست. چرا؟ از آنجا که هزینه های فوق العاده بالا است ، نگهداری مداوم مورد نیاز است ، آنها ارزش فروش وب سایت هایی را که به آنها اشاره شده اند کاهش می دهند ، و همیشه پارانویا در مورد ردپای وجود دارد. راه‌اندازی یک شبکه خصوصی وبلاگ به سادگی مؤثرترین و پایدارترین روش برای ایجاد پیوند در سال 2019 نیست.
ما به جای ساخت PBN ها چه پیشنهادی داریم؟

وقتی نوبت به ساخت بک لینک های PBN می رسد ، ما نسبت به بیشتر SEO ها کمی محتاط تر عمل می کنیم. ما واقعاً از آنها به همان روشی که چند سال پیش انجام داده ایم استفاده نمی کنیم. امروزه ، وقتی پیوندهای PBN را اجاره می دهیم یا خریداری می کنیم ، بیشتر این است که انگل ها را رتبه بندی و یا قدرت دهیم و یا لینک ها را در ردیف خود قرار دهیم. 1) پست های مهمان با کیفیت بسیار آسان هستند و عموماً بهتر از PBN هستند ، بنابراین چرا هدر می دهید. دسته سقوط؟
رتبه بندی مغز و هوش مصنوعی

نامزدی یک عامل رتبه بندی است که گوگل در نظر دارد و با گسترش یادگیری ماشین ، اهمیت و اهمیت آن بیشتر می شود. بنابراین ، ما یک استراتژی جدید داریم که می خواهیم بخاطر استفاده از پست های PBN و پست های مهمان برای رتبه بندی در سال 2019 به شما ارائه دهیم.

کاری که ما دوست داریم انجام دهیم این است که در واقع رتبه کلمات کلیدی را با پست های مهمان خود قرار دهیم تا بتوانند با استفاده از ترافیک و سایر سیگنال های نامزدی ، ارزش بک لینک را افزایش دهند. احتمالاً این امر قدرتمندتر از مقالاتی است که در سایت PBN پرتاب می کنید. گفته می شود ، این کار به کار بیشتری نیاز دارد.

شما نیاز خواهید داشت:

    تحقیق در مورد کلید واژه
    محتوای با کیفیت بالا
    دامنه معتبر
    بک لینک

مرحله 1: تحقیقات کلید واژه

نیازی نیست سعی کنید برای برخی از کلید واژه های رقابتی دیوانه وار رتبه بندی کنید ، فقط مطمئن شوید که مربوط به طاقچه ها است و دارای ترافیکی است. روش انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای مباحث ملی با یافتن وب سایتهایی در آن مکان است که برای دسته ای از کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند و سپس قرار دادن آن وب سایت ها در Ahrefs. هنگامی که در داشبورد Ahrefs هستید ، با کلیک بر روی برگه "کلید واژه های ارگانیک" کلمات کلیدی را که در حال حاضر برای آنها رتبه بندی شده اند نشان می دهد.

ما به طور معمول به دنبال کلمات کلیدی کم رقابت هستیم که مشکل 2 یا کمتر از کلمات کلیدی را دارند ، حداقل 40 جستجو در هر ماه و شاید کمی CPC. اگر متوجه نشدید که بسیاری از کلمات کلیدی با مشکل کم ، می توانید با استفاده از ابزار autosuggest ما به دنبال نسخه های طولانی از کلمات کلیدی دشوار بروید.

وقتی کلمه (های) کلیدی خود را پیدا کردیم ، می توانیم پیش برویم و پست های جذاب وبلاگ را در مورد موضوع پایه گذاری کنیم.

 

مرحله 2: نوشتن یا خرید محتوای با کیفیت بالا

این مرحله از اهمیت برخوردار است و اغلب در دنیای PBN ها نادیده گرفته می شود. فقط به این دلیل که مقاله ای از سایت مانند Copyscape منتقل می شود ، به معنای کیفیت عالی آن نیست و قصد دارد به رتبه های شما کمک کند.

توصیه می کنیم مطالب را خودتان بنویسید یا کسی را استخدام کنید که در واقع بتواند یک مقاله آموزنده بنویسد. شما می خواهید محتوا جذاب باشد زیرا هدف از ارسال مهمان ایجاد اقتدار در طاقچه شماست تا افراد از سایت شما بازدید کنند. هدف فقط دریافت بک لینک به سایت شما نیست. لطفاً این ذهنیت را از ذهن خود خارج کنید.

نحوه بهینه سازی محتوای خود:

    2k + کلمات یا همینطور بنویسید
    استفاده از چندرسانه ای (تصاویر و فیلم ها)
    به یک وب سایت معتبر پیوند دهید
    کلمات کلیدی اصلی و تغییرات LSI از کلمات کلیدی خود را در طول صفحه خود وارد کنید (در URL ، عنوان ، پاراگراف اول ، برچسب های عنوان چند بار و در صورت امکان در چندرسانه ای خود قرار دهید.) در صورت امکان می توانید از مطالب متوسط ​​مطالب ما استفاده کنید. در مورد توصیه‌های SEO در مورد کلید واژه خود ، جزئیات بیشتری به شما ارائه دهید.
    برای یافتن تغییرات دم بلند کلمه کلیدی خود ، می توانید در محتوای خود ، از جستجوگر خودکار ما استفاده کنید.
    با فرض اینکه نمایه متن لنگر وب سایت شما بهینه نشده باشد ، بک لینک را در پست مهمان قرار دهید تا کلید واژه شما باشد.
    برای مطابقت با جستجوگرها ، محتوای خود را بهینه کنید (در ویدیوی زیر بیشتر بدانید)

مرحله 3: یک مکان ارسال مهمان را ایمن کنید

هزاران سرویس "دسترسی از طریق پست مهمان بالای DA" وجود دارد که واقعاً پست شما را در یکی از PBN های خود قرار می دهند. از اینها دوری کنید! آنچه شما نیاز دارید یک دامنه قدرتمند است که در رتبه بندی انواع کلمات کلیدی قرار دارد و از طریق موتورهای جستجو میزان ترافیک واقعی دریافت می کند. به سادگی سایت پست مهمان بالقوه را به Ahrefs ، Spyfu یا SEMrush وصل کنید تا برخی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را مشاهده کنید. قانون کلی ما این است که به دنبال ارزش ترافیکی حداقل 4k یا بیشتر در Ahrefs باشیم.
از کجا می توان وب سایت ها را یافت تا در آن پست شود

اگر در صفحات وبلاگ نویسی + وبلاگ مهمان خود چیزی را جستجو کنید ، باید بتوانید بعضی از سایتها را پیدا کنید که آنها را بپذیرد. به سادگی به این سایت ها دسترسی پیدا کنید و سعی کنید مقاله خود را منتشر کنید. از طرف دیگر ، می توانید در سایت تسلیم خود مانند Medium ارسال کنید. حتی اگر پیوندهایی در سایتهایی مانند Medium ناموفق باشد ، می دانیم که آنها هنوز هم می توانند برخی از اختیارات را به سایت پول شما منتقل کنند. یک روش نهایی ، یافتن افرادی است که در سایت های با کیفیت اقدام به فروش میهمان می کنند. سوپراستار سئو سرویس ارسال مهمان خوبی دارد که این مورد را برای شما فراهم می کند.
مرحله 4: برخی از لینک های بنیادی را بخرید و پیوندهای PBN PBN را برای ارسال مهمان خریداری کنید
پیوندهای بنیادی

ما دوست داریم با برخی از لینک های بنیادی ، حتی در حوزه های معتبر شروع کنیم ، تا بتوانیم با متن لنگر موجود در پیوندهای قدرت ، کمی تهاجمی تر شویم. شما می توانید یک بسته لینک بنیادی مناسب را از اینجا دریافت کنید.

 

بک لینک های PBN خریداری یا اجاره کنید

مرحله بعدی ساخت برخی از پیوندهای PBN است ، هر دو بیشتر با متن دقیق و متن مطابق متن با لنگر مطابقت با پست مهمان شما.
از کجا می توان لینک های PBN را برای فروش پیدا کرد؟

می توانید بک لینک های PBN برای فروش در مکانهای مختلف بازار جستجوگرها از جمله Fiverr ، Legiit ، Konker و BlackHatWorld پیدا کنید. ما می دانیم که BHW تمایل به بالاترین کیفیت پیوند در مقایسه با سایر سیستم عامل ها به طور متوسط ​​دارد اما می توانید پیوندهای با هزینه مناسب و معقول را برای همه آنها پیدا کنید.
دنبال چه چیزی میگردی؟

اگر تصمیم به اجاره یا خریدن لینک های PBN را دارید ، باید این چند مورد را به خاطر بسپارید:

    اگر گزارشی را ارائه می دهند ، با قرار دادن "سایت:" + دامنه PBN در Google ، فهرست بندی شوند.
    میزان پیوندهای محدود (OBL) در هر وب سایت PBN.
    اگر آنها گزارشی از لینک ها را به شما ارائه می دهند یا نه. اغلب اوقات ، شبکه های وبلاگ خصوصی که بک لینک ها را در اختیار شما قرار می دهند ، کمی با کیفیت پایین هستند اما برای یک انگل یا پست مهمان هنوز هم خوب هستند.
    معیارهای وب سایتها را در نظر بگیرید. آنها باید از 1/2 اعتماد بزرگ و نسبت جریان استنادی برخوردار باشند. در حالت ایده آل ، جریان اعتماد حداقل بالای 20 یا بالاتر خواهد بود.
    بک لینک های وب 2.0 کمی قدرتمندتر هستند ، اما آنها اغلب کمی ارزان تر هستند و می توانید موارد اختصاصی برای خود تهیه کنید.
    یک وب سایت و صفحه وب مربوطه می توانند به شما کمک کنند.
    ممکن است همیشه نتوانید این موضوع را بررسی کنید ، اما در صورت امکان ، اطمینان حاصل کنید که محتوای در صفحه مورد نظر برای پست شما حداقل قابل خواندن توسط انسان است ، مربوط به طاقچه ها است و به سایتی مانند Copyscape منتقل می شود.
    اختیار صفحه (PA) صفحه که به شما پیوند دارد چیست. پیوند صفحه اصلی اغلب کمی قوی تر از صفحه در صفحه جدید داخلی است.
    اگر پیوند به طور دائم روی PBN بماند یا خیر.

سیگنالهای اجتماعی

می توانید برخی از تبلیغات یا ترافیک اجتماعی را به پست وبلاگ جدید خود هدایت کنید ، و / یا از طریق این گیج برخی از سیگنال های اجتماعی مناسب را خریداری کنید.
تسلط!

برای یک کلمه کلیدی رقابت نسبتاً کم ، این مراحل به همراه دامنه قدرتمندی که در آن ارسال می کنید ، کافی است تا بتوانید در صفحه اول رتبه بندی کنید. اگر اینگونه نباشد ، می توانید تا زمان شروع رتبه بندی ، تعداد لینک های PBN بیشتری برای فروش در پست مهمان خود پیدا کنید.

هنگام راه اندازی شبکه وبلاگ خصوصی ، باید مراقب باشید که هیچ گونه ردپای از جمله در هم آمیختن وب سایت های شما باقی نماند. فایده ای که پست های مهمان بیش از PBN دارند ، این است که می توانید آنها را به هم پیوند دهید. اکنون می توانید در یک وب سایت مختلف به وب سایت مهمان بروید و یک "پست ارسال مهمان" (که ما آن را ساخته ایم) ایجاد کنید که می تواند وب سایت شما یا هر چیز دیگری را که می خواهید به آن اشاره کنید ، برقرار کنید. این امر به ویژه با پست های مهمان خود مدیریت شده مانند موارد موجود در Medium یا LinkedIn آسان است زیرا همیشه می توانید مطالب را ویرایش کرده و لینک های جدید اضافه کنید.

در آنجا شما آن را دارید ، راهنمای ما برای استفاده و خرید لینک های PBN و پست های مهمان برای رتبه بندی در سال 2019 است. آیا این کار را انجام داده اید یا سؤال ، نظر یا نگرانی دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات یا بخش نظرات خود با ما در میان بگذارید

  • ۹۸/۰۷/۲۷
  • ناصر رسولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی