بازاریابی جستجوی محلی یک رشته پویا و هیجان انگیز است ، اما مانند بسیاری از حرفه های دیجیتال ، می تواند کمی منزوی باشد. شما ممکن است خود را درگیر سؤالاتی کنید که جواب آماده ای ندارند ، مواردی مانند ...
با چه معیارهایی باید اندازه گیری کار روزانه خود را انجام دهم؟
آیا نیازهای مشتری من با آنچه همکارانم می بینند مطابقت دارد؟
آیا نقش گوگل در کارهای بعدی خود را بیش از حد ارزیابی کرده ام؟
در اینجا فرصتی برای فهمیدن آنچه همسالان شما بطور روزانه مشاهده و انجام می دهند وجود دارد.
بررسی صنعت بازاریابی جستجوی محلی Moz ، در توضیحات شغلی ، صنایع ارائه شده ، موثرترین تاکتیکها ، استفاده از ابزار و رشد بدون توقف ویژگیهای محلی Google قرار خواهد گرفت. ما حتی در مورد چگونگی تأثیرگذاری افراد در بروزرسانی اخیر الگوریتم 1 آگوست ، اگر اصلاً تأیید خواهیم کرد. سئو های داخلی داخلی ، آموزش سئو های محلی آژانس و سایر بازاریاب های دیجیتال از همه استقبال می کنند! همه شرکت کنندگان در یک کارت هدیه 100 دلاری آمازون به نقاشی وارد می شوند. برنده در تاریخ 8/27/18 اطلاع داده می شود.
فقط 5 دقیقه از وقت خود را اختصاص دهید و هنگامی که نتایج نظرسنجی را منتشر می کنیم ، بینش و آمار قابل نقل را به دست می آورید. حتماً تا 8/24/2018 شرکت کنید. ما صمیمانه از کمک های شما قدردانی می کنیم!
اکنون تحقیقات صنعت بازاریابی محلی جستجو در سال 2018 بسته شده است. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا نتایج را با شما در هفته های آینده به اشتراک بگذاریم - با ما باشید!
زمینه محاسبه شده در Google Data Studio - جمعه وایت برد
Google Data Studio ابزاری قدرتمند است که می تواند در کیت SEO شما باشد. دانستن چگونگی بهرهبرداری بیشتر از توان خود ، با درک چگونگی استفاده از فیلدهای محاسبه شده برای به کارگیری ریاضیات قدیمی قدیمی در داده های شما ، آغاز می شود. در جمعه Whiteboard جمعه ، ما از استقبال میهمان مهمان دانا دی توماسو استقبال می کنیم ، زیرا او ما را از طریق نحوه استفاده از زمینه های محاسبه شده در Google Data Studio برای کشف ارزش بیشتر در داده های شما و بهبود گزارش های خود به ما سوق می دهد.
زمینه محاسبه شده در Google Data Studio
برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!
رونویسی فیلم
سلام ، هواداران Moz من دانا دی توماسو ، رئیس جمهور و شریک زندگی در کیک پوینت هستم و ما عاشق استودیوی Google Data در Kick Point هستیم. ممکن است شما هنوز هم Google Data Studio را دوست نداشته باشید ، اما بعد از تماشای این فکر می کنم که احتمالاً خواهید داشت.
یکی از اولین مواردی که در مورد Google Data Studio فکر می کنید این است: چرا من از این استفاده می کنم؟ این فقط نمودارهاست این همان چیزی است که من می توانم در Analytics یا یک میلیارد ابزار دیگر داشبورد در خارج از کشور دریافت کنم. اما یکی از مواردی که من واقعاً درباره Google Data Studio دوست دارم ، ریاضیات است. شما می توانید کارهای مختلفی را در Data Studio انجام دهید ، و من چهار نوع اصلی در Data Studio را دنبال می کنم و چگونه می توانید از این موارد برای بهبود گزارش های خود استفاده کنید ، درست همانطور که انگشتان دست خود را به Google فرو می کنید. استخر استودیو داده. کاری که من در اینجا انجام داده ام این است که فرمول های زیادی را که می خواهید استفاده کنید بیان کرده ام.
انواع
فرمول های کاملاً واضحی نوشته شده است ، اما وقتی وارد Data Studio می شوید ، باید بتوانید اینها را تایپ کنید و آنها کار خواهند کرد. بیایید در ابتدا با انواع آن شروع کنیم.
ریاضی پایه. این کاملاً واضح است 1 + 1 = 2. تماس تلفنی به علاوه ایمیل به عنوان مثال با این برابر است. می توانید زمینه های مختلفی را با هم اضافه کنید.
تحولات بیایید بگوییم که مردم در نوشتن برخی موارد بزرگ و بعضی موارد کوچکتر واقعاً بد هستند. شما در نوشتن آدرس های اینترنتی از چند طریق مختلف مشکلی دارید. برای تبدیل موارد بزرگ به موارد کوچک می توانید از ترانسفورماتور استفاده کنید. خیلی قشنگه
فرمول ها. فرمول جایی است که شما می گویید فقط این زیر مجموعه از داده ها را نشان می دهد. یا چند بار این اتفاق می افتد؟ این می تواند مواردی مانند عملکرد Count باشد ، بنابراین مثلاً چند بار این کار را بشمارید و آن را به عنوان یک متریک کاملاً جداگانه ارائه کنید ، که می تواند برای مواردی مانند واقع وقتی که می خواهید تعداد دفعاتی که یک رویداد اتفاق می افتد ، واقعاً مفید باشد. سپس آن را با چیز دیگری مقایسه کنید. این فقط می تواند آن نوع داده ها را بیرون بکشد.
منطق. این یکی پیچیده تر است. اگر X ، سپس Y. اگر این اتفاق بیفتد ، این اتفاق می افتد. چیزهای بسیار پیچیده زیادی در آنجا وجود دارد. اما اگر تازه کار را شروع کرده اید ، با این کار شروع کنید و سپس به مستندات Google Data Studio مراجعه کنید. در آنجا چیزهای خنک تری پیدا خواهید کرد.
1. ریاضی پایه
در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از این در داشبورد Google Data Studio آورده شده است. بنابراین ریاضیات اساسی ، یکی از مواردی که بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند این است: آیا افراد با من در ارتباط هستند؟
این اصول اصلی دلیل بازاریابی است. آیا مردم در تماس هستند؟ بنابراین ، به عنوان مثال ، شما می توانید برخی از ریاضیات اساسی را انجام دهید و بگویید ، "خوب ، بنابراین من در وب سایت ما در Google Tag Manager می دانم ، ما یک ماشه داریم که هر وقت کسی روی یک لینک MailTo در سایت ضربه بزند آتش می زند." علاوه بر آن ، در حال پیگیری هستیم که چه تعداد از افراد فرم مورد نظر خود را مطابق آنچه شما باید بفرستید.
به جای اینکه اینها را جداگانه گزارش دهند ، واقعاً آنها نوع دیگری هستند. آنها به یک روش یا دیگر ایمیل ارسال می کنند. چرا فقط آنها را به عنوان یک متریک ارائه نمی دهیم؟ بنابراین در این حالت ، می توانید برای دریافت تکمیل نامه ، تمام نامه ها را بگیرید و سپس تمام تکمیل اهداف فرم را بگیرید و اکنون تعداد کل درخواست های ایمیل یا کل درخواست ها یا هر آنچه را که می خواهید تماس بگیرید ، دارید. شما می توانید همان کاری را انجام دهید که مانند آن باشد ، خوب ، تماس های تلفنی و ایمیل ، آیا این مهم است که آنها در سطل های جداگانه قرار داشته باشند؟
فقط همه آنها را در یک قرار دهید. همین موضوع با ریاضیات پایه. فقط همه آن ها را به هم اضافه کنید و سپس یک متریک کل را بدست آورید که می توانید به مشتری ارائه دهید. در اینجا چقدر پول برای شما ساخته ایم. رونق. این یک چیز خوب است نکته بعدی - من فقط می خواهم به اینجا بپردازم - فرمول است.
2. فرمول
خوب ، بنابراین فرمول ها ، یکی از کارهایی که من واقعاً دوست دارم انجام دهم بررسی داده های کنسول جستجوی Google شما است. این در Data Studio است. برای این کار می خواهید از کنسول جستجو استفاده کنید ، که منبع خوبی برای داده ها است. همه ما می دانیم که داده های کنسول جستجو لزوماً 100٪ دقیق نیستند ، اما همواره تعداد زیادی گنج کلیدی در آن وجود دارد که در صورت یافتن آن آسان باشد ، که رابط جستجو کنسول فوق العاده عالی نیست.
بنابراین می توانید در دیتا استودیو گزارش تهیه کنید و بگویید regex مطابقت دارد ، بنابراین از regex نترسید. من فکر می کنم همه باید آن را یاد بگیرند. اما اگر با آن کاملاً آشنا نیستید ، این یک روش واقعا آسان برای انجام آن است. بگویید ، خوب ، هر بار که یک کلمه کلیدی حاوی چرا ، چگونه ، می تواند ، چه چیزهایی باشد ، به عنوان مثال ، اینها سؤالات جستجو هستند. شما ممکن است آن را به هر آنچه برای شما معنی دارد تغییر دهید.
اما این فقط زیر مجموعه داده ها را بیرون می کشد. سپس می توانید ببینید ، بنابراین اگر اینها سؤالاتی هستند ، آیا ما محتوایی داریم که به آن سؤال پاسخ می دهد؟ نه. شاید این چیزی باشد که باید درباره آن فکر کنیم. یا ما در حال برداشت برای این هستیم. شما می توانید آن را فیلتر کنید و بگویید فقط جستجوهایی در مورد سؤالات نشان داده می شود که میانگین رتبه ما زیر 20 است. شاید اگر این محتوا را بهبود بخشیم ، مثلاً این یک فرصت قطعه برجسته برای ما است. این یک معدن طلای واقعی از داده هایی است که می توانید با آنها بازی کنید.
3. تبدیل
مورد سوم تبدیل است. همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ، این یک روش بسیار خوب برای مثال گرفتن فیس بوک است. ما مشتری داشتیم که در کل پرونده های اصلی و Facebook در پرونده با فیس بوک و در پرونده های کوچکتر در منابع و رسانه های خود فیس بوک داشتیم ، زیرا آنها با نحوه استفاده از کدهای UTM خود بسیار اتفاقی بودند. ما همه آنها را به طور استاندارد استاندارد کردیم تا به سمت پایین بیایند ، و اینها تبدیل متن خوبی هستند که شما می توانید انجام دهید.
این فقط باعث می شود همه چیز کمی زیبا تر به نظر برسد. توصیه می کنم برخی از این موارد را انجام دهید ، به خصوص اگر داده های کثیفی دارید.
4. منطق
سپس بزرگ اینجا. این منطق است ، و من فقط برای یک ثانیه به اینجا می پردازم. اکنون منطق مؤلفه های مختلف زیادی دارد. آنچه من در حال حاضر به شما نشان می دهم موردی است که تغییر و یا منطق دیگری پایان می یابد. ما از اینها برای مرتب کردن داده های کانال بد استفاده می کنیم.
بنابراین آن مشتری که من ذکر کردم ، فقط با برچسب های UTM فوق العاده اتفاقی بود و آنها فقط چیزهای قدیمی را می گذارند ، فکر می کنم آنها تبلیغات را به عنوان یک رسانه متوسط ، در حال عقب انداختن بودند. می توانید کانال ها و مواردی را در Google Analytics تنظیم کنید. اما منظور من این است که ، واقعاً وقتی به آن رسیدگی می شود ، همه در پیروی از قوانین UTM هایی که تنظیم کرده اید ، عالی نیستند. چیزها اتفاق می افتد
مشکلی نیست. می توانید آن را در Data Studio تعمیر کنید. به خصوص اگر Google Analytics را باز کنید و می بینید که این کانال دیگر را دارید ، که من مطمئن هستم وقتی ما یک حساب Analytics را به ارث برده ایم ، نگاهی به آن می اندازیم ، و این کانال وجود دارد ، و این فقط یک کیف بزرگ است چرندیات.
می توانید به آنجا بروید و آن را به داده های واقعی ، مفید و واقعی کانال تبدیل کنید که مطابق با مکانی که باید در آن باشد. آنچه من در اینجا آورده ام یک مثال بسیار ساده است. این می تواند برای خطوط و خطوط و خطوط ادامه یابد. من فقط دو خط را گنجانده ام زیرا این تخته سفید فقط بسیار بزرگ است.
بنابراین شما با گفتن پرونده شروع می کنید. این مورد زمانی است که ، ایده وقتی است ، و سپس اولین خط در اینجا با منبع برابر است با مستقیم و متوسط برابر نیست با هیچ تنظیم شده یا متوسط ، پس از آن مستقیم. بنابراین من می گویم ، خوب ، بنابراین این اصول اولیه چگونگی وقوع ترافیک مستقیم است.
اگر منبع مستقیم باشد و رسانه تنظیم نشده باشد و یا رسانه هیچکدام باشد ، مثلاً اگر داده ای در این زمینه ندارم ، اکنون این ترافیک مستقیم است. عالی ، این اساساً کاری است که Google Analytics انجام می دهد. هیچ چیز فانتزی در اینجا جریان ندارد. حالا نکته بعدی اینجاست. در این مورد ، من می گویم اکنون من یک مسابقه regex را ترکیب می کنم ، که ما در اینجا در مورد آن صحبت کردیم ، با این مورد ، و بنابراین اکنون چیزی که من می گویم این است که وقتی مسابقه regex متوسط است ، و بعد این را اینجا آورده ام .
از این نترسید. من می دانم که این Regex است و شاید با آن خیلی راحت نباشید ، اما این چیزهای کاملاً ابتدایی است ، و پس از انجام این کار ، شما مانند یک جادوگر اطلاعات احساس خواهید کرد ، من تضمین می کنم. اولین باری که این کار را کردم ، از رایانه خود ایستادم و گفتم "بله" اولین بار که کار می کند. فقط با آن بازی کنید. خیلی عالی خواهد بود بنابراین شما کمی ... چیزی که به نام؟ شما یک چیز کوچک فلش وجود دارد ، علائم دلاری بسیار بد دلار.
این چه می گوید این است که اگر در آنجا چیزی وجود داشته باشید که یک نوع محیط عجیب باشد ، فقط تمام خمی را که مردم طی سالها در آنجا قرار داده اند بنویسید ، همه وسایل عجیب و غریب که کاملاً معنی ندارند. همه. فقط همه را در آنجا قرار دهید و سپس می توانید آنرا در سطل گفته ای بنام اجتماعی بپردازید. همین کار را می توانید با مراجعه به سایت انجام دهید. یا به عنوان مثال ، اگر مشتری بگوید "خوب ، من می خواهم بدانم که این مجموعه از ترافیک شرکت چگونه می گوید این مجموعه از ترافیک شرکتها را مقایسه می کند ، واقعاً مفید است" ، پس می توانید این موارد را در سطل های مختلفی جدا کنید.
این فقط برای داده های کانال نیست. من این کار را انجام داده ام ، به عنوان مثال ، جایی که ما به داده های اجتماعی می نگریم و تیم های NFL را به عنوان نمونه ای برای ابزار دیگری ، Rival IQ مقایسه می کنیم. آنچه گفتم خوب است ، بنابراین این تیم ها در اینجا در AFC East هستند و این تیم ها در AFC West هستند. اگر من پیچ خورده ام و گفتم AFC شرق و غرب ، لطفاً در نظرات از این بابت عصبانی نشوید. قول می دهم فوتبال فانتزی بازی کنم. من الان یادم نیست
اما می توانید مناطق مختلفی را با هم ترکیب کنید. به عنوان مثال برای مواردی مانند مناطق فروش بسیار عالی است. اگر احساس سخاوتمندی دارید ، آمریکای شمالی با کانادا و ایالات متحده به علاوه مکزیک برابر است. این سیاست NAFTA است. این بستگی به آنچه که می خواهید با آن مناطق فروش داشته باشید و داده های شما ، برای شما چه معنایی دارد ، بستگی دارد. این مهمترین نکته در این باره این است که می توانید این داده ها را به هر آنچه که نیاز دارید تغییر دهید تا این گزارش را برای شما راحت تر کند.
منظور من این است ، بنابراین دیگر ، ما نمی دانیم که آیا این ممکن است واقع شود. من این را خودم امتحان نکرده ام. اگر این کار را کرد ، لطفاً نظر دهید و به من اطلاع دهید.
سپس شما با یک End روبرو می شوید. وقتی در Data Studio هستید ، وقتی این فرمولهای محاسبه شده را درست می کنید ، بلافاصله خواهید دید که آیا این کار می کند یا نه. فقط سعی کنید تا زمانی که ببینید چنین اتفاقی رخ داده است.
یکی از نکات جالب در مورد Data Studio این است که اگر درست باشد ، شما این نوع رنگ ها را خواهید دید ، و من از نشانگرهای وایت برد رنگی مختلف استفاده کرده ام تا نشان دهد چگونه باید به نظر برسد. به عنوان مثال اگر جایی را که باید سیاه یا سبز ببینید در جایی قرمز مشاهده می کنید ، به عنوان مثال ، می دانید که در فرمول خود اشتباهی تایپ کرده اید. برای من ، معمولاً فهمیدم این یک براکت نامناسب است. فقط به آن توجه کنید.
با استودیوی دیتا سرگرم شوید. یکی از موارد بسیار جالب دیگر این است که شما نمی توانید داده های اصلی خود را هنگام انجام زمینه های محاسبه شده اشتباه بگیرید ، بنابراین می توانید گرگ وحشی شوید و قرار نیست با داده های اصلی اشتباه بگیرید. امیدوارم که زمان خوبی را در Data Studio داشته باشید. لطفا به من بگویید که چه کاری را در نظرات انجام داده اید. متشکرم.
رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com
درباره DiTomaso -
دانا یک شریک در Kick Point است ، جایی که او بازاریابی را در راهبردهایی برای رشد مشاغل مشتری به کار می برد ، به ویژه برای اطمینان از اینکه بازی های دیجیتالی و سنتی به خوبی در کنار هم هستند. دانا می تواند با تجربه عمیق خود در زمینه دیجیتال ، راه حل های واقعی را از اتلاف وقت (و بودجه) جدا کند.
- ۹۸/۰۷/۱۹